لعنت به هرچی بسیجیه !
این تیتر پیامی است که یکی از بیننده های وبلاگ برامون یادگاری گذاشتن !
ــ مگه چی گفتم ؟ چرا بهت بر میخوره ؟ همین قدر جنبه داشتی ؟
بابا تو که خودت رو سنگ صبور معرفی می کنی . تو دیگه چرا ؟
ــ آره راست میگی لعنت به ما بسیجیا . لعنت به ما که ادعا داریم بسیجی هستیم ولی فقط داریم
اسم بسیج رو به بازی میگیریم
آره لعنت به ما بسیجیا که شعار میدیم ( آقا جان از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن )
ولی وقتی آقامون
فرمود : تهاجم فرهنگی شده ما خوابیدیم
فرمود : شبیخون فرهنگی شده ماخیره به هم نگاه کردیم
فرمود : ناتوی فرهنگی شده گفتیم : چاره چیه
فرمود : جنگ نرم شده نفهمیدیم جنگ نرم چیه
اگه الان برامون پیام میذارن که لعنت به هرچی بسیجیه همش واسه کم کاری های خودمونه !
مگه شهدا وصیت نکردن سلاح به زمین افتاده مارا برگیرید و ...
چیکار کردیم ؟ اصلا تو میدون بودیم یا نه ؟
مگه حضرت آقا نفرمودند : بسیجی ها باید در تمام زمینه ها در وسط میدان باشند ؟
تو کدوم زمینه ، تو کدوم میدون بودیم ؟
حقمه که فحش بخورم . !
اما روی صحبتم با اون رفیقیه که این پیام رو گذاشته
عزیزم ، تو چیکار کردی که بسیجیا بهتر از تو انجامش ندادن ؟
تو اگه فقط ادعای وطن پرستی و ناموس پرستی رو داری ما بسیجیا اینها رو در عمل ثابت کردیم .
اگه زمان هشت سال دفاع مقدس ، خزیدی تو بغل همونایی که آغاز گر جنگ بودن . پدر من
( یه بچه بسیجی ) جونش رو گرفت کف دستش و رفت تا ناموس مون رو از گزند اجانب در امان نگه داره .
کی گفته بسیجی بی ناموسه که تو الان شعار مرگ بر بسیجی بی ناموس سر دادی ؟
گیریم من بی ناموس . تو واسه حفظ ناموست چیکار کردی ؟ اصلا به ناموس اعتقاد داری ؟
خواهر و مادر من بسیجی که محجبه هستند . پس این عروسک های بزک کرده که رو پیشونیشون
نوشته استفاده برای عموم آزاد ناموس کیه که به تاراج رفته ؟ میدونم با تو نسبتی ندارن آخه تو با اون
پیامت ثابت کردی از بی ناموسی سخت بیزاری .
ولی نازنین یه کم بیشتر دقت کن !
بیشتر به اطرافت نگاه کن ! اهل پارتی شبانه که نیستی ولی تو اخبار که خوب دقت کنی متوجه
میشی که زیر گوش من و تو ناموس پرست ، خواهر و برادر با هم تو پارتی مختلط شرکت میکنن .
خدارو شکر ناموس تو به محیط امن خونه دلبسته و تو خیابون بره نمیشه بیفته دست گرگها .
علف نمیشه تا به دهن بزی ها شیرین بیاد .
میدونم تو اگه بسیجی ها رو فحش میدی از سر دلسوزیه وگرنه تو هم دلت نمی خواد سربازای امریکایی
جلوی چشمات به خواهرت تجاوز کنن و کلیپ تصویریش رو بزارن تو اینترنت برای دانلود .
( مثل کاری که تو عراق و افغانستان انجام دادند )
برادر و خواهرم (عباس و نیلوفر) شما که برام پیام میذارید . لعنت میفرستید و آرزوی مرگ برامون
می کنید . دو حالت داره ! یا از روی اطلاعات غلط شما نسبت به بسیجی ها نشئت میگیره که بهتره
منبع اخبارتون رو از ماهواره به فرهنگ دفاع مقدس تغییر بدید که انشاالله به برکت خون شهدا راهتون رو
پیدا میکنید .
و یا از روی حقد و غضب شما نسبت به تاثیر گذاری مثبت بسیجی ها در جامعه است
(که این افکار هم به دور بودن شما از فرهنگ شهدا برمیگرده) که در این صورت از خداوند رحمان
برای شما شفای قلب مریض تون رو خواستارم .
الهم اشفع کل مریض
امضا : سنگ صبور
۹۱/۰۱/۲۵