من رفتني هستم

سال ۶۰ در اشنويه مسئول پايگاه بودم .

بسيجي سيزده ساله اي داشتيم به نام فاطمي كه نماز شبش ترك نمي شد .

شبي او را كشيدم كنار و گفتم : شما هنوز به سن بلوغ نرسيده اي ،

نماز هاي پنج گانه هم بر شما واجب نيست چه برسد به نماز شب كه مستحب است .

گفت : مي دانم برادر جابر ، منتها اين براي كسي است كه بالاخره مكلف مي شود ،

من عمرم به دنيا نيست ، رفتني هستم و نمي خواهم لذت عبادت را نچشيده بروم .

او چند روز بعد در درگيري با نيروهاي دشمن به شهادت رسيد .

                                                                  منبع مطلب : سايت جامع عاشورا  www.ashoora.ir   

اول همسايه بعد خانه

  حضرت علي (ع) مي فرمايند : كه روزي مردي نزد رسو خدا (ص) آمد و عرض كرد: 

يا رسول الله ! مي خواهم خانه اي خريداري كنم ، به نظر شما در كدام منطقه

خانه بخرم ؟

    پيامبر (ص) فرمودند : قبل از هر چيز همسايه خوب پيدا كن ، سپس خانه بخر .

و در مسافرت نيز قبل از هر چيز همسفر خوب پيدا كن سپس مسافرت نما .

                                                                                          بحارالانوار ، ج ۷۴ ، ص ۱۵۸ .

نوکری برای امام حسین (ع)

مارا ز روز ازل نوکر تو خوانده اند


دست من و تو نیست اگر نوکرش شدیم

                                      خیلی حسین (ع) زحمت مارا کشیده است

لعنت به هرچی بسیجییه

لعنت به هرچی بسیجیه !

این تیتر پیامی است که یکی از بیننده های وبلاگ برامون یادگاری گذاشتن !

ــ مگه چی گفتم ؟ چرا بهت بر میخوره ؟ همین قدر جنبه داشتی ؟

بابا تو که خودت رو سنگ صبور معرفی می کنی . تو دیگه چرا ؟

ــ آره راست میگی لعنت به ما بسیجیا . لعنت به ما که ادعا داریم بسیجی هستیم ولی فقط داریم

 اسم بسیج رو به بازی میگیریم

آره لعنت به ما بسیجیا که شعار میدیم ( آقا جان از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن )

ولی وقتی آقامون

فرمود : تهاجم فرهنگی شده ما خوابیدیم

فرمود : شبیخون فرهنگی شده ماخیره به هم نگاه کردیم

فرمود : ناتوی فرهنگی شده  گفتیم : چاره چیه

فرمود : جنگ نرم شده نفهمیدیم جنگ نرم چیه

اگه الان برامون پیام میذارن که لعنت به هرچی بسیجیه  همش واسه کم کاری های خودمونه !

مگه شهدا وصیت نکردن سلاح به زمین افتاده مارا برگیرید و ... 

چیکار کردیم ؟ اصلا تو میدون بودیم یا نه ؟

مگه حضرت آقا نفرمودند : بسیجی ها باید در تمام زمینه ها در وسط میدان باشند ؟ 

تو کدوم زمینه ، تو کدوم میدون بودیم ؟

حقمه که فحش بخورم  . !

اما روی صحبتم با اون رفیقیه که این پیام رو گذاشته

عزیزم ، تو چیکار کردی که بسیجیا بهتر از تو انجامش ندادن ؟

تو اگه فقط ادعای وطن پرستی و ناموس پرستی رو داری ما بسیجیا اینها رو در عمل ثابت کردیم .

اگه زمان هشت سال دفاع مقدس ، خزیدی تو بغل همونایی که آغاز گر جنگ بودن .  پدر من

( یه بچه بسیجی ) جونش رو گرفت کف دستش و رفت تا ناموس مون رو از گزند اجانب در امان نگه داره .

کی گفته بسیجی بی ناموسه که تو الان شعار مرگ بر بسیجی بی ناموس سر دادی ؟ 

گیریم من بی ناموس . تو واسه حفظ ناموست چیکار کردی ؟ اصلا به ناموس اعتقاد داری ؟

خواهر و مادر من بسیجی که محجبه هستند . پس این عروسک های بزک کرده که رو پیشونیشون

نوشته  استفاده برای عموم آزاد  ناموس کیه که به تاراج رفته ؟ میدونم با تو نسبتی ندارن آخه تو با اون  

پیامت ثابت کردی از بی ناموسی سخت بیزاری . 

ولی نازنین یه کم بیشتر دقت کن !

بیشتر به اطرافت نگاه کن ! اهل پارتی شبانه که نیستی ولی تو اخبار که خوب دقت کنی متوجه

میشی که زیر گوش من و تو ناموس پرست ، خواهر و برادر با هم تو پارتی مختلط شرکت میکنن .

خدارو شکر ناموس تو به محیط امن خونه دلبسته و تو خیابون بره نمیشه بیفته دست گرگها .

علف نمیشه تا به دهن بزی ها شیرین بیاد .

میدونم تو اگه بسیجی ها رو فحش میدی از سر دلسوزیه وگرنه تو هم دلت نمی خواد سربازای امریکایی

جلوی چشمات به خواهرت تجاوز کنن و کلیپ تصویریش رو بزارن تو اینترنت برای دانلود .

( مثل کاری که تو عراق و افغانستان انجام دادند )

برادر و خواهرم (عباس و نیلوفر) شما که برام پیام میذارید . لعنت میفرستید و آرزوی مرگ برامون

می کنید . دو حالت داره ! یا از روی اطلاعات غلط شما نسبت به بسیجی ها نشئت میگیره که بهتره

منبع اخبارتون رو از ماهواره به فرهنگ دفاع مقدس تغییر بدید که انشاالله به برکت خون شهدا راهتون رو

پیدا میکنید .

 و یا از روی حقد و غضب شما نسبت به تاثیر گذاری مثبت بسیجی ها در جامعه است

 (که این افکار  هم به دور بودن شما از فرهنگ شهدا برمیگرده) که در این صورت از خداوند رحمان

برای شما شفای قلب مریض تون رو خواستارم .

                                                                                                    الهم اشفع کل مریض

                                                                                                          امضا : سنگ صبور

                                                                                                                ۹۱/۰۱/۲۵

احترام به استاد

حضرت امیر (ع) میفرمایند :

با آن کس که تو را سخن آموخت هرگز به درشتی سخن مگو .

و با کسی که راه نیکو سخن گفتن به تو آموخت لاف بلاغت مزن .

                                                                                            نهج البلاغه : حکمت ۴۱۱

از علي دايي تا دايي علي

خبر بستري شدن علي دايي به عنوان قهرمان ملي در تمامي بخش هاي مختلف خبري           

(دقت بفرماييد تمام بخش هاي خبري نه بخش خبرهاي ورزشي!) پخش شد! 

 ولي خبر بستري شدن  دايي علي را هيچ كس متوجه نشد!

 

خيلي بي معرفتيم !!!

 توضيح ضروري:
قبل از آن كه متهم به برخي انگ هاي نچسب شوم، لازم به توضيح است كه حقير نگارنده نيز معتقد به حفظ حرمت مادي و معنوي تمامي قهرمانان كشور عزيزمان مي باشم.

علي دايي براي همه ايران دوست ها قابل احترام است، زيرا او آقاي گل جهان شناخته شده است. هر چند كه بابت هر گلي كه زده است چند گل هم نزده! زيرا هر گل او با همكاري تيمي حاصل شده و هر گل او با سكه هاي طلا جبران شده است. 

ادامه نوشته

شهادت حضرت زهرا(س)

 مادر هر کاری بکند ٬ اهل خانه هم یاد می گیرند ...

 مثلا"

 " شهید "  بشود  ...

ایام فاطمیه ایام تنها شدن حضرت امیرالمومنین (ع) است .

یادمان نرود حضرت زهرا (س) در دفاع از ولایت به شهادت رسیده اند .

شهید محمدحسین فهمیده

         صدای جمهوری اسلامی ایران با قطع برنامه های خود اعلام می کند که نوجوانی سیزده ساله با

فداکاری زیر تانک عراقی رفته ٬ آن را منفجر کرده و خود نیز به شهادت رسیده است .

            امام خمینی (قدس سره) در پیامی که به مناسبت دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صادر

می کنند جملات معروف خود را پیرامون او می فرمایند :

ادامه نوشته

خاك هاي نرم كوشك

    الان چندسالي است كه كتاب هايي در باره سرداران و فرماندهان باب شده و      مي نويسند ،بنده هم مشتري اين كتاب ها هستم و مي خوانم ، بعضي ار اين ها رو من خودم از نزديك مي شناختم ، آنچه درباره شان نوشته روايتهاي صادقانه و بسيار تكان دهنده اي است  - اين هم حالا آدم مي تواند كم و بيش تشخيص بدهد كه كدام مبالغه آميز است و كدام صادقانه است -آدم مي بيند برخي از اين   شخصيت هاي برجسته، حتي در لباس يك كارگر به ميدان جنگ آمده اند ، اين اوستا عبدالحسين برونسي ، قبل از انقلاب يك بنا بود و با بنده هم مرتبط بود ، شرح حالش را نوشته اند ، من توصيه مي كنم و واقعا دوست ميدارم شماها بخوانيد ، اسم اين كتاب ، خاك هاي نرم كوشك است ، قشنگ هم نوشته شده ....

از فرمايشات مقام معظم رهبري      

۲۶/۰۳/۸۵      


انشا الله قصد داريم براي ارتباط  عزيزاني كه تا بحال با اين كتاب آشنايي نداشته اند و يا نتوانسته اند    آن را مطالعه كنند به مرور زمان خاطرات ثبت شده از شهيد برونسي در اين كتاب را برايتان پست كنيم .

در ضمن از نويسنده اين كتاب جناب آقاي سعيد عاكف به خاطر ثبت اين كتاب ارزشي سپاس گذاري   مي كنيم  .

ايام عزاي مادرم زهرا شد

ايام عزاي مادرم زهرا شد

از گريه عرش ، آسمان دريا شد  /

                                       يك قطره چكيد و مثل عاشورا شد  /

 با شال عزا مرد غريبي ميگفت  /

                                         ايام عزاي مادرم زهرا ( س)  شد  /

ايام شهادت جانسوز سيده نساء العالمين حضرت ام ابيها فاطمه زهرا (س) را به

پيشگاه حضر ولي عصر (عج) و حضرت امام خامنه اي و تمام شيعيان

تسليت عرض ميكنم

روش برخورد با دوستان بد

 حضرت اميرالمومنين (ع) روش برخورد با دوستان بد را اينگونه بر مي شمارند .

برادرت را با احساني كه در حق او مي كني سر زنش كن ،

و شر او را با بخشش باز گردان .

                     نهج البلاغه - حكمت ۱۵۸                                       

سیزده ساله ها

اولین نفری بود که آمد و گفت می خواهد معبر راباز کند. چند قدم دوید به سمت میدان مین

ایستاد

همه فکر کردیم ترسیده

کسی گفت : « خوب این طفلک فقط ۱۳- ۱۴ سالشه »

برگشت به سمت ما . پوتین هایش را در آورد . گفت « این ها نو اند »

به سمت میدان مین دوید .

شهادت طلبی

و در آن سوی مرزها جوان ۱۹ ساله لبنانی « علی منیف اشرف »که برای نجات 

جان هموطنانش درعملیات شهادت طلبانه ای نظامیان صهیونیست را از بین برده .

 خود نیز به فیض عظمای شهادت نایل آمده بود چنین میگویید :

سلام مرا به بچه ها و بسیجیان ایران برسانید و بگویید : من این گونه شهادت طلبی را 

از حسین فهمیده شما یاد گرفته ام و ما مدیون شما هستیم .

 

منبع مطلب.خبرگزاری حیات

آغاز دفاع نرم

هوالرحمن

سلام همسنگرای همیشه ولایت مدار

امروز با افتخار احداث سنگری رو به نظاره نشسته ایم که برای دفاع از ارزشها راه اندازی شده .

ورود بسیجی ها ممنوع ، سنگری از سنگر های خاکریز جنگ نرم محسوب میشه .

در آغاز دفاع ، از خداوند منان مدد می طلبیم و بر ائمه معصومین ، 

این خورشید های هدایت توسل میورزیم .

انشاالله قدمی برداریم برای رضای خدا و بتوانیم مدافع آرمانها و ارزشهای اسلامی و انقلابی باشیم . 

جهت تعجیل درظهور حضرت ولی عصر (عج) و سلامتی مولایمان امام خامنه ای صلوات .

رفقا در همین ابتدا  ملتمسانه دست نیاز به سمت شما دراز میکنیم و استدعا داریم

تا مارو در رسوندن مهمات یاری کنید .

  ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم