هر چه میخواهد ... بگو

باز هم شبهه ای دیگر از خوانندگان و پاسخی دیگر از سنگ صبور

مطلب درج شده در ذیل ، توسط یکی از بینندگان وبلاگ در قسمت نظرات درج شده بود که خود را

موظف به پاسخ گویی دانستم

آخه نا مسلمون تو میدونی مقام حضرت علی اکبر و قاسم علیهما السلام کجاس که خودتو تشبیه میکنی به ایشون بعد تا یکی میگه من کجا و قاسم بن الحسن علیهما السلام کجا / ما کلبشم نمشییم بعد بهش گیر میدین چرا میگید کلب و فلان....
آخه چقدر افراطی هستین هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بقرآن چهره مظلوم رهبر پشت این افراط کاری های شما،شده یه چهره نازیبا....
شما دارین در لباس اسلام به اسلام ضربه میزنین..
بسیجی بودن به اسمو و حرف نیست / بعمله....
به نشستن توی پایگاه و ورقه بازی و کاغذ بازی و نامه نگاری نیست به فعالیته اونم فعالیتی که بدرد دین بخوره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نه اینکه فلانی خوشش بیاد و اسم پایگاهمون در بره و... از این مزخرفات....
برید یکم دینداری رو از همون سید مرتضی آوینی یاد بگیرید که بجای حرف / عمل کرد...
حتما آمپر بسیجی وارت رفته بالا و داغ کردی و میخوای یه جواب مفصل بدی...[شیطونک]
اما از شما افراطی ها چیز دیگه بر نمیاد غیر از بوق بوق کردن....

[پاسخ:]

شما یه مطلب نوشتی و توش 500 تا شبهه انداختی توقع داری من سکوت کنم ویا اینکه قسم حضرت عباس بخورم که نه اینجور نیست ؟ بابا با انصاف بشین پای جواب حرفات .
حرفات قشنگه اما ...
ندیده و نشناخته از کجا این همه چیز فهمیدی ؟
 عزیز من بعضی مطالب از جنبه ادبی بهره گیری میکنن تا زیبایی بیشتری داشته باشند . نه اینکه مطلقا هر چی نوشتن عینا تو واقعیت همون انجام شده و قصد نویسنده همون بوده .
آخه عزیز من یه چیزایی نوشتی که نمی دونم از کجا آوردی
ما ادعا نداریم که هم رتبه حضرت علی اکبر (ع)و حضرت قاسم (ع) هستیم بلکه غلام درب خونشون هم نمیشیم
حالا اینکه ما گفتیم حاضریم مثل حضرت علی اکبر (ع) که برای دفاع از ولایت پا به میدون جهاد گذاشت و در این راه به شهادت رسید،ماهم برای دفاع از ولی فقیه مون پا به عرصه جهاد (جنگ سخت و جنگ نرم) بگذاریم و در این راه جون ناچیزمون رو فدا کنیم کجاش افراطی گریه ؟ من از شما می پرسم .
کجای این قضیه چهره مظلوم رهبرمون نازیبا میشه ؟
کجای کار ما به اسلام ضربه زده ؟ لطفا یه مصداق معرفی کن .
شما از کجا میدونی بچه های بسیج چه کارهایی میکنن و چه کارهایی نمی کنن که نوشتی کار به عمله نه به حرف ؟
از کجا فهمیدی من واسه خوشایند کسی کار میکنم و میخوام پایگاهمون اسم در کنه و این وسط کاری به نفع دین انجام ندادم ؟
بعله راس میگی باید سید مرتضی الگوی ما باشه ، نه فقط سید مرتضی بلکه همه شهدا برای ما الگو هستن .
راستی در مورد کاغذ بازی نوشتی ، جونم برات بگه برای هر کار سخت افزاری یه نرم افزاری هم لازمه کار هستش . توقع نداری که ما همیطور یرخی بیایم وسط و ادعای کار مفید و مثمر ثمر برای اسلام رو داشته باشیم ، بالاخره باید بررسی کرد ، برنامه ریزی کرد ، تصمیم گیری کرد ، کار رو انجام داد و بعد برآیند کار رو مورد تجزیه و تحلیل قرار داد تا بفهمیم آیا کار درست انجام شده یا ابراداتی داشته و این ایرادات احتمالی رو برای سنوات آتی رفع کرد . خوب برادر من این کارا رو هوا باید انجام بشه ؟
در مورد آمپر من نوشتی و پیش بینی کردی که حالا من یه جواب مفصل میدم .
تو با این جملت خواستی منو تو منگنه قرار بدی ... و خواستی شرایطی رو برای من و خواننده مطلب ایجاد کنی که از قبل براش طرح ریزی کردی ، بزار بیشتر توضیح بدم
تو خواستی با نوشتن این جمله دوتا ذهنیت ایجاد کنی
1- اگه من طبق خواسته تو سکوت کردم و جواب ندادم ، همه فکر کنن و البته خودت تو بوق و کرنا کنی که فلانی کم آورد
2- اگه جواب دادم بگی دیدید گفتم که آمپرش میره بالا و ظرفیت نداره !
برادر من زمانیکه شما ایراد میگیری و انتقا میکنی باید زمینه رو برای پاسخ گویی فرد مورد انتقاد فراهم کنی نه اینکه فکر کنی زرنگی ونفر مقابل بوقه

بازم اگه بحثی داشتی من در خدمتم .

پاسخ نظر یک بازدید کننده


طرح شبهه و البته توهین از جانب آقا یا خانم sbz

"ديگران حكومتها دارند ولي حكومت ما يكيست."
«هر پرچمي پيش از پرچم مهدي«ع» بلند شود، پرچمدار آن طاغوت است.»
1-براتون 2 حديث آوردم مبني بر اينكه پيش از مهدي هر قيامي براي خلافت ملعون است. ميدانيم كه احاديث ديگري هم با اين مضمون هست.
2-خامنه اي خود را ولي امر مسلمين جهان مينامد.
3-خامنه اي ادعا دارد كه مهدي (ع) او را به ولايت منصوب كرده. شما فقط كشفش كردين. البته خودش جرات نداره بگه ولي نوچه هاش خيلي گفتن.
4-در مذهب شيعه 12 امامي مهدي در غيبت كبري نايب نداره.
شما از اين موارد چي مي فهمين ؟
من ميفهمم كه خامنه اي ملعون است.
در خانه اگر كس است يك حرف بس است. مي دانم كه بعضي ها در اين رژيم منافعي دارن كه براشون از همه چي مهمتره.
بعضی از آنها که خون نوشیده اند   -     ارث جنگ عشق را پوشیده اند
بزدلانی کز هراس ابتر شدند         -    از بسیجی ها بسیجی تر شدند
با همان هایم که در دین غش زدند  -  ریشه اسلام را آتش زدند
زنده های کمتر از مردارها !        -     با شما هستم، غنیمت خوارها
بذر هفتاد و دو آفت در شما          -     بردگان سکه ! لعنت بر شما
بار دنیا کاسه خمر شماست          -     بازهم شیطان اولی الامر شماست.

پاسخ از سنگ صبور
بسم الله الرحمن ارحیم
1- ابتدا خوبه که منابع احادیث تون رو ذکر کنید تا قبل از هر چیز در بحث اصالت اونها از شک خارج بشیم

2- حضرت امام خامنه ای تا به حال این ادعا رو نداشتن که ولی امر مسلمین جهان هستن

کمااینکه بنده و تمامی مسلمین حق جوی سراسر دنیا این آفتاب کرامت رو ولی امر خودمون میدونیم .

3- شما توهمات خودتون رو در قالب یک ادعا از زبان نائب امام زمان مطرح کردین و خودتون هم شروع به کوبیدن و تخریب این عقاید باطل نمودید .

چه کسی مطرح کرده که حضرت امام خامنه ای از طرف شخص امام زمان (عج) به ولایت منسوب شدن ؟

اصل قضیه این است که در زمان غیبت کبری و نبود نواب خاص از سوی امام زمان (عج) نمی توان جامعه را بدون رهبر رها کرد ، پس برای راهبرد جامعه اسلامی حضور یک رهبر آگاه به دین اسلام و دارای شرایط رهبری احساس نیاز میشود . در این شرایط ، فقهای دین اسلام که افراد آگاه جامعه نسبت به دین مبین اسلام می باشند از میان جمع کثیر فقها ، کسی را که بالاترین شرایط را در خود دارد و صلاحیت پیشوایی جامعه اسلامی را دارا میباشد را انتخاب مینمایند تا در زمان غیبت کبری ، شخصی فقیه ، عادل و مدبر بر جامعه اسلامی رهبری نماید که میشود اصل " ولایت مطلقه فقیه " و به عنوان نائب عام حضرت امام زمان (عج) معرفی میگردد .

در ضمن خوب بود میفرمودید چه زمانی درس علم دین رو خوندین که امروز به صورت کارشناسانه در یکی از مهمترین مباحث دین اسلام اظهار فضل میکنین ؟

4- پس از موارد بالا چی میفهمیم ؟

من میفهمم ، ملعون شما هستی که با آسمون ریسمون بافتن و سر هم کردن یک مشت اراجیف سعی باطل برای ایجاد شبهه در اصل جایگاه ولایت مطلقه فقیه و همینطور تخریب چهره شخص ولی فقیه رو دارید

5- درسته که ما منافعی در این نظام داریم ، اصلا مگه میشه که برای ما نفعی نداشته باشه و ما برای به ثمر نشستن این نظام از جونمون هم دریغ نداشته باشیم ؟

اما برات بگم منافع ما چیه ! منافع ما اون چیزهایی تلقی میشه که در راستای حفظ و نشر دین مبین اسلام باشه .

6- من نمیدونم شما ها کی بسیجی شدین که از زبون بسیجی ها شعر می خونین ؟ شعری که اون بالا نوشتی رو من دوباره برات مینویسم تا تو این شعر از زبون من برای خودت بخونی !

بعضی از آنها که خون نوشیده اند   -     ارث جنگ عشق را پوشیده اند
بزدلانی کز هراس ابتر شدند         -    از بسیجی ها بسیجی تر شدند
با همان هایم که در دین غش زدند  -  ریشه اسلام را آتش زدند
زنده های کمتر از مردارها !        -     با شما هستم، غنیمت خوارها
بذر هفتاد و دو آفت در شما          -     بردگان سکه ! لعنت بر شما
بار دنیا کاسه خمر شماست          -     بازهم شیطان اولی الامر شماست.
 

بهشت کوچک من

پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی (ره)          ( این پست ثابت است )

بهشت کوچک من

بسیجیان پایگاه ، علی اکبرهایی شده اند برای امام خامنه ای

و عهد بسته اند به تاسی از شهیدان شهرشان ، تا آخرین قطره خون و تا پای جان ،

پای ولایت بایستند .

اینجا محل عروج است . از فرش تا عرش

بسیجیان این بهشت ، همچون قاسم (ع) که در محضرعلمدارکربلا شاگردی کرده بود

و ولایت مداری آموخته بود،

آموخته اند چگونه عاشقانه در راه دفاع از ولایت تکه تکه شوند

اینان درس دفاع از ولایت را در مکتب فاطمیه گذرانده اند

نوجوانان عارف این دیار،ره صد ساله رادریک شب عزای ارباب بی کفنشان طی طریق میکنند

روزها در برابر جبهه تا دندان مسلح کفر ، قاطعانه ، با سینه ای ستبر می ایستاند

و شبها در برابر حی لایموت خاضعانه سر تسلیم بر سجاده عشق می نهند

عاشقانی که مجنون ، عشق بازی را از اینان می آموزد و رسم وفاداری به معشوق را

در حضور اینان به تحصیل می پردازد

و چه زیباست ، نونهالانی که عبدالله (ع) وار جان کوچک و روح بزرگشان را نثار یارمی کنند

وهمین دلیلی است تا سید مرتضی بنویسد اگر میخواهید ما را بشناسید داستان کربلا را بخوانید 

             اینجا مدرسه عشق است

                                اینجا بهشت کوچک من

             اینجا . . .

پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی (ره) شهر شریف آباد استان قزوین است

امضاء : سنگ صبور

   1392/04/19   

اردوی جهادی

آی عاشقا بشارت

داریم میریم ...

اردوی جهادی


سخنان گوهر بار امام خمینی (ره) در باره بسیج

 


بسیج لشگر مخلص خداست

بسیج میقات پا برهنگان ومعراج اندیشه پاک اسلامی است وتربیت یافتگان آن ، نام و نشان در گمنامی وبی نشان گرفته اند

بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفهای آن بوی بهار وصل و طروات یقین حدیث عشق می دهد

بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر داده اند

من دست یکایک پیشگامان رهائی را میبوسم و میدانم که اگر مسئولین نظام اسلامی از شما غافل شوند به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت

حقیقتا اگر بخواهیم مصداق کاملی از ایثار و خلوص و فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهیم چه کسی سزوارتر از بسیج و بسیجیان خواهند بود؟

تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقینا از برکات و الطاف جلبه خداوند تعالی بود و که بر ملت عریز وانقلاب اسلامی ایران ارزانی شد

من امیدوارم که این بسیج عمومی اسلامی ،الگو برای تمام مستضعفین جهان و ماتهای مسلمان عالم باشد و قرن پانزدهم قرن شکستن بتهای بزرگ ،و جایگزینی اسلم و توحید به جای شرک وزندقه، و عدل وداد به جای ستمگری و بیداد گری ، و قرن انسانها متعهد به جای آدمخوران بی فرهنگ باشد

بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی (ره) شهر شریف آباد قزوین

ما بسیجیان ، علی اکبر های امام خامنه ای ،

در این سنگر نرم به تاسی از شهیدان شهرمان ،

تا آخرین قطره خون و تا پای جان ، پیرو ولایت خواهیم ماند .

دست نوشته ای دیگر از شهید مرتضی آوینی

دست نوشته ی آوینی

قطعه گمنام

آقا شما بیا ، تدارک اطعام با "بسیج"

پرچم زدن به گوشه هر بام با "بسیج"

گرچه پر است دام ، ز بعد ظهورتان

منحل نمودن خطر دام ، با "بسیج"

کرب و بلا مجال شما با سران کفر

یکسر نمودن خطر شام ، با "بسیج"

گرچه شهید راه تو عیسی بن مریم است

آقا...! قبور "قطعه گمنام" با "بسیج"

 

آغاز دفاع نرم

هوالرحمن

سلام همسنگرای همیشه ولایت مدار

امروز با افتخار احداث سنگری رو به نظاره نشسته ایم که برای دفاع از ارزشها راه اندازی شده .

ورود بسیجی ها ممنوع ، سنگری از سنگر های خاکریز جنگ نرم محسوب میشه .

در آغاز دفاع ، از خداوند منان مدد می طلبیم و بر ائمه معصومین ، 

این خورشید های هدایت توسل میورزیم .

انشاالله قدمی برداریم برای رضای خدا و بتوانیم مدافع آرمانها و ارزشهای اسلامی و انقلابی باشیم . 

جهت تعجیل درظهور حضرت ولی عصر (عج) و سلامتی مولایمان امام خامنه ای صلوات .

رفقا در همین ابتدا  ملتمسانه دست نیاز به سمت شما دراز میکنیم و استدعا داریم

تا مارو در رسوندن مهمات یاری کنید .

  ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم