هر چه میخواهد ... بگو
مطلب درج شده در ذیل ، توسط یکی از بینندگان وبلاگ در قسمت نظرات درج شده بود که خود را
موظف به پاسخ گویی دانستم
آخه نا مسلمون تو میدونی مقام حضرت علی اکبر و قاسم علیهما السلام کجاس که خودتو تشبیه میکنی به ایشون بعد تا یکی میگه من کجا و قاسم بن الحسن علیهما السلام کجا / ما کلبشم نمشییم بعد بهش گیر میدین چرا میگید کلب و فلان....
آخه چقدر افراطی هستین هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بقرآن چهره مظلوم رهبر پشت این افراط کاری های شما،شده یه چهره نازیبا....
شما دارین در لباس اسلام به اسلام ضربه میزنین..
بسیجی بودن به اسمو و حرف نیست / بعمله....
به نشستن توی پایگاه و ورقه بازی و کاغذ بازی و نامه نگاری نیست به فعالیته اونم فعالیتی که بدرد دین بخوره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نه اینکه فلانی خوشش بیاد و اسم پایگاهمون در بره و... از این مزخرفات....
برید یکم دینداری رو از همون سید مرتضی آوینی یاد بگیرید که بجای حرف / عمل کرد...
حتما آمپر بسیجی وارت رفته بالا و داغ کردی و میخوای یه جواب مفصل بدی...[شیطونک]
اما از شما افراطی ها چیز دیگه بر نمیاد غیر از بوق بوق کردن....
[پاسخ:]
شما یه مطلب نوشتی و توش 500 تا شبهه انداختی توقع داری من سکوت کنم ویا اینکه قسم حضرت عباس بخورم که نه اینجور نیست ؟ بابا با انصاف بشین پای جواب حرفات .
حرفات قشنگه اما ...
ندیده و نشناخته از کجا این همه چیز فهمیدی ؟
عزیز من بعضی مطالب از جنبه ادبی بهره گیری میکنن تا زیبایی بیشتری داشته باشند . نه اینکه مطلقا هر چی نوشتن عینا تو واقعیت همون انجام شده و قصد نویسنده همون بوده .
آخه عزیز من یه چیزایی نوشتی که نمی دونم از کجا آوردی
ما ادعا نداریم که هم رتبه حضرت علی اکبر (ع)و حضرت قاسم (ع) هستیم بلکه غلام درب خونشون هم نمیشیم
حالا اینکه ما گفتیم حاضریم مثل حضرت علی اکبر (ع) که برای دفاع از ولایت پا به میدون جهاد گذاشت و در این راه به شهادت رسید،ماهم برای دفاع از ولی فقیه مون پا به عرصه جهاد (جنگ سخت و جنگ نرم) بگذاریم و در این راه جون ناچیزمون رو فدا کنیم کجاش افراطی گریه ؟ من از شما می پرسم .
کجای این قضیه چهره مظلوم رهبرمون نازیبا میشه ؟
کجای کار ما به اسلام ضربه زده ؟ لطفا یه مصداق معرفی کن .
شما از کجا میدونی بچه های بسیج چه کارهایی میکنن و چه کارهایی نمی کنن که نوشتی کار به عمله نه به حرف ؟
از کجا فهمیدی من واسه خوشایند کسی کار میکنم و میخوام پایگاهمون اسم در کنه و این وسط کاری به نفع دین انجام ندادم ؟
بعله راس میگی باید سید مرتضی الگوی ما باشه ، نه فقط سید مرتضی بلکه همه شهدا برای ما الگو هستن .
راستی در مورد کاغذ بازی نوشتی ، جونم برات بگه برای هر کار سخت افزاری یه نرم افزاری هم لازمه کار هستش . توقع نداری که ما همیطور یرخی بیایم وسط و ادعای کار مفید و مثمر ثمر برای اسلام رو داشته باشیم ، بالاخره باید بررسی کرد ، برنامه ریزی کرد ، تصمیم گیری کرد ، کار رو انجام داد و بعد برآیند کار رو مورد تجزیه و تحلیل قرار داد تا بفهمیم آیا کار درست انجام شده یا ابراداتی داشته و این ایرادات احتمالی رو برای سنوات آتی رفع کرد . خوب برادر من این کارا رو هوا باید انجام بشه ؟
در مورد آمپر من نوشتی و پیش بینی کردی که حالا من یه جواب مفصل میدم .
تو با این جملت خواستی منو تو منگنه قرار بدی ... و خواستی شرایطی رو برای من و خواننده مطلب ایجاد کنی که از قبل براش طرح ریزی کردی ، بزار بیشتر توضیح بدم
تو خواستی با نوشتن این جمله دوتا ذهنیت ایجاد کنی
1- اگه من طبق خواسته تو سکوت کردم و جواب ندادم ، همه فکر کنن و البته خودت تو بوق و کرنا کنی که فلانی کم آورد
2- اگه جواب دادم بگی دیدید گفتم که آمپرش میره بالا و ظرفیت نداره !
برادر من زمانیکه شما ایراد میگیری و انتقا میکنی باید زمینه رو برای پاسخ گویی فرد مورد انتقاد فراهم کنی نه اینکه فکر کنی زرنگی ونفر مقابل بوقه
بازم اگه بحثی داشتی من در خدمتم .




-----------------------------------------