شب یلدا یا شب اربعین ؟

زینب جان یلدای غروب عاشورا و شهر شام بر تو چگونه گذشت ؟

یلدای غربت مولایمان مهدی چگونه می گذرد ؟

ای کاش ... یلدای شب اربعین حسینت در پشت شادی یلدای ما گم نشود . !


یلدایتان حسینی


        http://www.patugh.ir/up/2013/01/ar4.jpg 


التماس دعا

سلام رفقای هیئتی

یه خواهش !

شما رو به جان شش ماه امام حسین علیه السلام

تو اشکای روضه ما رو فراموش نکنید

جنبش رسانه ای پیشواز مرگ بر آمریکا

در آستانه 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار، سایت فرهنگ نیوز جنبش رسانه ای پیشواز مرگ بر آمریکا را آغاز نمود. به مناسبت این یوم الله از همه امت حزب الله دعوت می شود تا با پیوستن به این جنبش همگانی، انزجار خود را از رژیم مستبد، مستکبر و خونخوار آمریکا اعلام نمایند.

به گزارش فرهنگ نیوز، در روزهای اخیر انتشار اخباری از جمله "نظرسنجی برای رابطه با آمریکا" و "درخواست حذف مراسم 13 آبان و عدم شرکت دولتمردان در مراسمات این روز" توسط برخی روشنفکر نمایان، موجبات خوشحالی دشمنان همیشگی ملت ایران را فراهم آورده است.
 
لذا در آستانه 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار، سایت فرهنگ نیوز جنبش رسانه ای پیشواز مرگ بر آمریکا را آغاز نمود.




به مناسبت این یوم الله از همه امت حزب الله دعوت می شود تا با پیوستن به این جنبش همگانی، انزجار خود را از رژیم مستبد، مستکبر و خونخوار آمریکا اعلام نمایند.
 
لازم به ذکر است رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص شعار «مرگ بر آمریکا» فرموده اند: «دولت آمريكا در هيچ كشورى، ميان هيچ ملتى، يك وجهه‌ى عمومى ندارد. «مرگ بر آمريكا» ديگر جزو شعارهاى اختصاصى ملت ايران نيست؛ در بسيارى از كشورها گفته ميشود». (بیانات رهبر انقلاب در دیدار اساتید دانشگاه‌ها 1391/5/22)
 
 
 
علاقمندان جهت شرکت در این حرکت مردمی می توانند با تنظیم آهنگ پیشواز سرود «آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو...» بر روی تلفن همراه خود به این جنبش بپیوندند.
 
* کد پیشواز مشترکان همراه اول: 
 
- جهت فعال سازی:  ارسال کد 32774 از طریق پیامک به شماره 8989 
 
- جهت تغییر پیشواز:  ارسال کد 32774 به شماره 8989
 
- شما در عین حال می توانید از طریق شماره گیری  #22*111* و وراد کردن کد آهنگ (32774) از این سرویس بهره مند شوید.

دوستان این مطلب رو منتشر کنین لطفا!

اشک روضه


آقا ...
محرمت رسید ...
دست من و هم بگیر
هیچی ازت نمی خواهم الا یه چیز !
آقا ... گریه تو روضه هاتو بهم میدی ؟
اذن بده تا اشکام برات جاری بشه ...
آقا تو رو به عباست قسم

حســیــــــنـــــ ...

اربــــاب بـی کـفـن

خدای عرفه


اگه یکی دعوتت کنه و بگه منتظرم حتما بیا ! چی می کنی ؟

بزار بهتر بگم ...

اگه دلت بخواد یه جایی باشی و پیش یه کسی باشی که واسش میمیری ... !

یهو خبر بیاد که چه نشسته ای که فلانی دعوتت کرده

چه حسی میشی ؟ چه جوری خودتو می رسونی ؟

خبرت کنم ... ؟!

دعوتت کرده ...

حتما میگی کی... ؟

بهترین مهربون ، خدا

میپرسی کجا ؟

وعده گاه عشق ! ... عرفه

میون گریه های استجابتت ، فراموشمون نکن


دل در جوشش ناب عرفه، وضو مي گيرد و در صحراي تفتيده عرفات، جاري مي شود.

آن جا كه ايوان هزار نقش خداشناسي است. لب ها ترنم با طراوت دعا به خود گرفته

چشم ها امان خود را از بارش توبه ، از دست داده اند.

دل، بيقرار روح عرفات، حضرت اباعبدالله الحسين (ع) شده است.

پنجره ی باران خورده چشم ها از ضريح اجابت، تصوير مي دهد و اين صحراي عرفات است كه با كلمات روحبخش

دعاي امام حسين (ع) و اشك عاشقان او بر دامن خود اجابت را نقش مي كند. اشك و زمزمه ما را نيز بپذير،

اي خداي عرفه.

روز ازدواج

سلام رفقا

امروز سالروز ازدواج سرشار از نور حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله است

و البته روز ازدواج نام گذاری شده

تبریک میگم

اما ...

آخه مگه این توقعات بیجا میزاره که جوونا برن سر خونه بختشون

دمشون گرم بعضی از خانواده های مذهبی و با فرهنگ ما ، این موانع رو به حداقل رسوندن

اما در عجبم که در بین همین افراد مذهبی هم کسانی هستند که سطح توقعاتشون از خیلی های دیگه بیشتره .

چی بگم آخه ...

پس این همه پا منبر نشستنا کجا می خواد خودشو نشون بده ؟

فقط حضور مستمر در نماز جماعت که نشد مسلمونی !

مگه نشنیدین که ...

اگه جوون به دلیل عدم توانایی برای ازدواج به گناه کشیده بشه پدر و مادرا هم در این گناه شریکن !

البته بگم ها !...

الان که من دارم از بعضی افراد مذهبی گلایه می کنم نه اینکه مابقی افراد جامعه دارن رفتاری

خدا پسندانه رو پیش میگیرن ، نه . بلکه از اونا دلم خیلی پره و فعلا بیخیالشون شدم .

حرفم اینجاست که یه تعداد خانواده ها و گاها بعضی از خود جوونای با ایمانمون دیگه چرا ؟

به امید روزی که همه مون سبک زندگی اسلامی رو پیش بگیریم


http://images.seemorgh.com/iContent2/Files/123520.jpg


گاهي بساط عشق خودش جور مي شود

 

گنبدت ضرب المثل هاي مرا تغيير داد

هر كه بامش بيش

برفش نه ...

كبوتر بيشتر 

پاسخ قاسم سلیمانی به پیام امام خامنه ای

در پی پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت درگذشت مادر سردار سرلشکر قاسم سلیمانی

فرمانده نیروی قدس سپاه، طی نامه‌ای از اظهار همدردی و الطاف ایشان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنو به نقل از ایسنا؛ متن نامه سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی به مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
محضر رهبر عزیز و گرانقدرم حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)

با عرض سلام و ادب
حقیر پیوسته شرمنده کوتاهی در توفیقاتی هستم که خداوند سبحان از برکت انقلاب و اعتماد حضرتعالی مرا از آن بهره‌مند نموده است.

اگرچه بیش از بیست سال است که همواره از لطف و محبت بزرگوارانه رهبرم برخوردارم اما پیوسته در حسرت جبران حقیقی آن در شرمندگی به سر می‌برم.

امید به آن دارم که خداوند منان با توفیق جان باختن در این راه با عظمت، فرصت جبران شرمساری‌ام را عطا فرماید.

بر همگان واضح است عنایات بزرگوارانه حضرت عالی که هیچگاه خود را لایق و شایسته آن ندانسته‌ام، از باب تذکر و تأکید بر ارزش‌ها و برجستگی مجاهدت در راه خداست. پیام محبت‌آمیز آن رهبر فرزانه، مرهمی بر مصیبت غیر قابل جبران از دست دادن مادری است که چه بسا هر حادثه مادی و معنوی را بتوان با توفیقاتی علاج نمود، اما از دست دادن پدر و مادر تنها خسارت جبران‌ناپذیر این عالم است.


خداوند را شاکرم که ما را از توفیق مادری بهره‌مند نمود که با مراقبت شصت ساله در برگزاری روضه امام حسین (ع) و مجالس اهل بیت (علیهم‌السلام) به رغم فقر دوران گذشته و محافظت هفتاد ساله بر لقمه حلال و رد زکات در داشتن و نداشتن و عشق به امام (ره) که همه آنها را در عشق به آن رهبر بزرگوار خلاصه نموده بود؛ منشأ افتخار ابدی ما گردید.

از خداوند متعال برای آن رهبر بی‌بدیل و سکان‌دار حقیقی عالم اسلام آرزوی طول عمر، توفیق، سربلندی و سلامتی روزافزون می‌نمایم.

کوچکترین سربازتان

قاسم سلیمانی»

زائری بارانیم ... آقا پناهم میدهی ؟

ما که رفتیم
التماس حلالیت داریم


بوی رضا می آید ...

زائری بارانیم  ... آقا پناهم میدهی ؟
http://ensalehin.ir/Repositary/NewsFiles/ImagesFile/28.jpg
 
یه چند وقتی مهمون حضرت سلطان هستیم
نایب الزیاره همه شما همسنگرا و رفقا هستم .

بگو خب !

 

الهم الرزقنا شهادة في سبيلك

.

.

.


خدايا ... لطفا بگو خب !

هر چه میخواهد ... بگو

باز هم شبهه ای دیگر از خوانندگان و پاسخی دیگر از سنگ صبور

مطلب درج شده در ذیل ، توسط یکی از بینندگان وبلاگ در قسمت نظرات درج شده بود که خود را

موظف به پاسخ گویی دانستم

آخه نا مسلمون تو میدونی مقام حضرت علی اکبر و قاسم علیهما السلام کجاس که خودتو تشبیه میکنی به ایشون بعد تا یکی میگه من کجا و قاسم بن الحسن علیهما السلام کجا / ما کلبشم نمشییم بعد بهش گیر میدین چرا میگید کلب و فلان....
آخه چقدر افراطی هستین هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بقرآن چهره مظلوم رهبر پشت این افراط کاری های شما،شده یه چهره نازیبا....
شما دارین در لباس اسلام به اسلام ضربه میزنین..
بسیجی بودن به اسمو و حرف نیست / بعمله....
به نشستن توی پایگاه و ورقه بازی و کاغذ بازی و نامه نگاری نیست به فعالیته اونم فعالیتی که بدرد دین بخوره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نه اینکه فلانی خوشش بیاد و اسم پایگاهمون در بره و... از این مزخرفات....
برید یکم دینداری رو از همون سید مرتضی آوینی یاد بگیرید که بجای حرف / عمل کرد...
حتما آمپر بسیجی وارت رفته بالا و داغ کردی و میخوای یه جواب مفصل بدی...[شیطونک]
اما از شما افراطی ها چیز دیگه بر نمیاد غیر از بوق بوق کردن....

[پاسخ:]

شما یه مطلب نوشتی و توش 500 تا شبهه انداختی توقع داری من سکوت کنم ویا اینکه قسم حضرت عباس بخورم که نه اینجور نیست ؟ بابا با انصاف بشین پای جواب حرفات .
حرفات قشنگه اما ...
ندیده و نشناخته از کجا این همه چیز فهمیدی ؟
 عزیز من بعضی مطالب از جنبه ادبی بهره گیری میکنن تا زیبایی بیشتری داشته باشند . نه اینکه مطلقا هر چی نوشتن عینا تو واقعیت همون انجام شده و قصد نویسنده همون بوده .
آخه عزیز من یه چیزایی نوشتی که نمی دونم از کجا آوردی
ما ادعا نداریم که هم رتبه حضرت علی اکبر (ع)و حضرت قاسم (ع) هستیم بلکه غلام درب خونشون هم نمیشیم
حالا اینکه ما گفتیم حاضریم مثل حضرت علی اکبر (ع) که برای دفاع از ولایت پا به میدون جهاد گذاشت و در این راه به شهادت رسید،ماهم برای دفاع از ولی فقیه مون پا به عرصه جهاد (جنگ سخت و جنگ نرم) بگذاریم و در این راه جون ناچیزمون رو فدا کنیم کجاش افراطی گریه ؟ من از شما می پرسم .
کجای این قضیه چهره مظلوم رهبرمون نازیبا میشه ؟
کجای کار ما به اسلام ضربه زده ؟ لطفا یه مصداق معرفی کن .
شما از کجا میدونی بچه های بسیج چه کارهایی میکنن و چه کارهایی نمی کنن که نوشتی کار به عمله نه به حرف ؟
از کجا فهمیدی من واسه خوشایند کسی کار میکنم و میخوام پایگاهمون اسم در کنه و این وسط کاری به نفع دین انجام ندادم ؟
بعله راس میگی باید سید مرتضی الگوی ما باشه ، نه فقط سید مرتضی بلکه همه شهدا برای ما الگو هستن .
راستی در مورد کاغذ بازی نوشتی ، جونم برات بگه برای هر کار سخت افزاری یه نرم افزاری هم لازمه کار هستش . توقع نداری که ما همیطور یرخی بیایم وسط و ادعای کار مفید و مثمر ثمر برای اسلام رو داشته باشیم ، بالاخره باید بررسی کرد ، برنامه ریزی کرد ، تصمیم گیری کرد ، کار رو انجام داد و بعد برآیند کار رو مورد تجزیه و تحلیل قرار داد تا بفهمیم آیا کار درست انجام شده یا ابراداتی داشته و این ایرادات احتمالی رو برای سنوات آتی رفع کرد . خوب برادر من این کارا رو هوا باید انجام بشه ؟
در مورد آمپر من نوشتی و پیش بینی کردی که حالا من یه جواب مفصل میدم .
تو با این جملت خواستی منو تو منگنه قرار بدی ... و خواستی شرایطی رو برای من و خواننده مطلب ایجاد کنی که از قبل براش طرح ریزی کردی ، بزار بیشتر توضیح بدم
تو خواستی با نوشتن این جمله دوتا ذهنیت ایجاد کنی
1- اگه من طبق خواسته تو سکوت کردم و جواب ندادم ، همه فکر کنن و البته خودت تو بوق و کرنا کنی که فلانی کم آورد
2- اگه جواب دادم بگی دیدید گفتم که آمپرش میره بالا و ظرفیت نداره !
برادر من زمانیکه شما ایراد میگیری و انتقا میکنی باید زمینه رو برای پاسخ گویی فرد مورد انتقاد فراهم کنی نه اینکه فکر کنی زرنگی ونفر مقابل بوقه

بازم اگه بحثی داشتی من در خدمتم .

آلماتی 2

توصیه جلیلی به اشتون ...!/ کارتون: محمد کارگر

عید

عید روزی است که در آن گناه نباشد

هر روزتان عید

نورزتان مبارک

جهادی

      دلم پر از امیده
                       میون این دود و دم

                                              بازم میاد جهادی

                                                                  رها میشیم ما ازغم


      دعا کنید بچه ها
                         برای این همسفر
                                              برای رو سیاهی
                                                                 که مونده دورازسفر


       من اومدم جهادی
                             تا خودمو بسازم
                                                  تا تو هیاهوی شهر
                                                                         جوونیمو نبازم

      من اومدم جهادی
                          تو خلوت غروباش
                                             من باشم و خدایی
                                                                   که تنگه قلبم براش

اردوی جهادی

آی عاشقا بشارت

داریم میریم ...

اردوی جهادی


جمعه ها

  ای آفتاب حاله ای از روی ماه تو                 مه بر لب افق لبه ای از کلاه تو

  لرزنده چون کواکب گاه سپیده دم                شمع شبی سیاهم و چشمم به راه تو

  کی می رسی به پرچم خونین چون شفق          خورشید ومه سری به سنان سپاه تو

  شاها به خاکپای تو گل ها شکفته اند              ماهم یکی شکسته ومسکین گیاه تو

  من روی دل به کعبه کوی تو داشتم               کامد ندای غیب که این است راه تو

  یک نوک پا به چادر چوپانی ام بیا                کز دستچین لاله کنم تکیه گاه تو

عصر یک جمعه دلگیر

دلم گفت بگویم بنویسم که چرا عشق به انسان نرسیده است؟

چرا آب به گلدان نرسیده است؟

چرا لحظه باران نرسیده است؟

وهرکس که در این خشکی دوران به لبش جان نرسیده است

به ایمان نرسیده است

وغم عشق به پایان نرسیده است.

بگو حافظ دل خسته زشیراز بیاید،

بنویسد که هنوزم که هنوز است چرا یوسف گمگشته به کنعان نرسیده است؟

چرا کلبه احزان به گلستان نرسیده است؟

شهادت

شهادت در قاموس اسلام ، کاری ترین ضربات را بر پیکر ظلم ،جور ،شرک

والحاد می زند و خواهد زد

                                                                                     

                                                                                 سردار شهید حاج محمد ابراهیم همت

شوق دیدار

گفتی به تو گر بگذرم از شوق بمیری

                               قربان قدت ، بگذر و بگذار بمیرم

قطعه گمنام

آقا شما بیا ، تدارک اطعام با "بسیج"

پرچم زدن به گوشه هر بام با "بسیج"

گرچه پر است دام ، ز بعد ظهورتان

منحل نمودن خطر دام ، با "بسیج"

کرب و بلا مجال شما با سران کفر

یکسر نمودن خطر شام ، با "بسیج"

گرچه شهید راه تو عیسی بن مریم است

آقا...! قبور "قطعه گمنام" با "بسیج"