دلم پر از امیده
                       میون این دود و دم

                                              بازم میاد جهادی

                                                                  رها میشیم ما ازغم


      دعا کنید بچه ها
                         برای این همسفر
                                              برای رو سیاهی
                                                                 که مونده دورازسفر


       من اومدم جهادی
                             تا خودمو بسازم
                                                  تا تو هیاهوی شهر
                                                                         جوونیمو نبازم

      من اومدم جهادی
                          تو خلوت غروباش
                                             من باشم و خدایی
                                                                   که تنگه قلبم براش