انتخابات 11 ( چه در سر داری ؟ )
خدمت به خلق
یا
سودای پاستور ؟
اللهم انی اسئلک الامان ...
+ نوشته شده در شنبه بیست و یکم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 11:36 توسط سنگ صبور
|
-----------------------------------------