سلام رفقا

امروز سالروز ازدواج سرشار از نور حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله است

و البته روز ازدواج نام گذاری شده

تبریک میگم

اما ...

آخه مگه این توقعات بیجا میزاره که جوونا برن سر خونه بختشون

دمشون گرم بعضی از خانواده های مذهبی و با فرهنگ ما ، این موانع رو به حداقل رسوندن

اما در عجبم که در بین همین افراد مذهبی هم کسانی هستند که سطح توقعاتشون از خیلی های دیگه بیشتره .

چی بگم آخه ...

پس این همه پا منبر نشستنا کجا می خواد خودشو نشون بده ؟

فقط حضور مستمر در نماز جماعت که نشد مسلمونی !

مگه نشنیدین که ...

اگه جوون به دلیل عدم توانایی برای ازدواج به گناه کشیده بشه پدر و مادرا هم در این گناه شریکن !

البته بگم ها !...

الان که من دارم از بعضی افراد مذهبی گلایه می کنم نه اینکه مابقی افراد جامعه دارن رفتاری

خدا پسندانه رو پیش میگیرن ، نه . بلکه از اونا دلم خیلی پره و فعلا بیخیالشون شدم .

حرفم اینجاست که یه تعداد خانواده ها و گاها بعضی از خود جوونای با ایمانمون دیگه چرا ؟

به امید روزی که همه مون سبک زندگی اسلامی رو پیش بگیریم


http://images.seemorgh.com/iContent2/Files/123520.jpg