روز ازدواج
امروز سالروز ازدواج سرشار از نور حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله است
و البته روز ازدواج نام گذاری شده
تبریک میگم
اما ...
آخه مگه این توقعات بیجا میزاره که جوونا برن سر خونه بختشون
دمشون گرم بعضی از خانواده های مذهبی و با فرهنگ ما ، این موانع رو به حداقل رسوندن
اما در عجبم که در بین همین افراد مذهبی هم کسانی هستند که سطح توقعاتشون از خیلی های دیگه بیشتره .
چی بگم آخه ...
پس این همه پا منبر نشستنا کجا می خواد خودشو نشون بده ؟
فقط حضور مستمر در نماز جماعت که نشد مسلمونی !
مگه نشنیدین که ...
اگه جوون به دلیل عدم توانایی برای ازدواج به گناه کشیده بشه پدر و مادرا هم در این گناه شریکن !
البته بگم ها !...
الان که من دارم از بعضی افراد مذهبی گلایه می کنم نه اینکه مابقی افراد جامعه دارن رفتاری
خدا پسندانه رو پیش میگیرن ، نه . بلکه از اونا دلم خیلی پره و فعلا بیخیالشون شدم .
حرفم اینجاست که یه تعداد خانواده ها و گاها بعضی از خود جوونای با ایمانمون دیگه چرا ؟
به امید روزی که همه مون سبک زندگی اسلامی رو پیش بگیریم
![]()
-----------------------------------------