هفته بسیج رو به همه بچه بسیجیا تبریک عرض می کنم

ما که از بوی عشق سرشاریم
ریشه در مکتب جـنـون داریم

زاده ی عشق و درد و فریادیم
در خـروشـیم و مـرد پیکـاریم

خـستـه از انـزوای دوران ها
رنـج تـاریـخ را خــریـداریم

گـر چـه تقـدیـر فـرصتی نسپُرد
سـر بـه تیـغ شـراره بسپـاریم

ولـی از داغ لالـه هـای شهیـد
همـچـو ابـر بـهـار مـی بـاریم

خواب در پشت پلکمان گم شد
مـا بـه نیـروی عـشـق بیـداریم

ذوالفقاری به دست خـورشیدیم
دست در دست مـرتضی داریم

همنوای بـلال و مقـدادیـم
هـم رکـاب زُهیـر و عماریم

ای عملـدارِ آخـرین سـردار
مـا همـان بچـه هـای ایثـاریم

تـا دم مـرگ، از تـو ای مـولا  
لحظه ای دست بر نمی داریم..