سلام
سلام رفقا
عرض پوزش بابت نبودنم .
انشاالله جبران میکنم . ما تا آخرش هستیم . حالا کمتر وقت داریم تو دنیای مجازی فعالیت کنیم .
ولی دفاع دربرابر جنگ نرم دشمن رو در دنیای واقعی دنبال می کنیم .
خلاصه که کسی فکر نکنه حاجیتون بیخیال شده .
منتظرما باشید
+ نوشته شده در سه شنبه سی و یکم مرداد ۱۳۹۱ ساعت 19:50 توسط سنگ صبور
|
-----------------------------------------