سلام رفقا

عرض پوزش بابت نبودنم .

 انشاالله جبران میکنم . ما تا آخرش هستیم . حالا کمتر وقت داریم تو دنیای مجازی فعالیت کنیم .

ولی دفاع دربرابر جنگ نرم دشمن رو در دنیای واقعی دنبال می کنیم .

خلاصه که کسی فکر نکنه حاجیتون بیخیال شده .

منتظرما باشید