زانوی ادب
دخترک رو به من کرد و گفت:آقا واقعا ؟!
گفتم:ببخشید چی واقعا ؟!
گفت: واقعا شما بچه بسیجی ها از دخترای چادر به سر بیشتر از ما خوشتون میاد !
گفتم: بلهگفت: اگه آره ، پس چرا پسرایی که از ما ها خوششون میاد از کنار ما که میگذرند ، محو ما میشن ،
ولی همین خود تو و امثال تو از چند متری یه دختر چادری که رد میشید
فقط سر پایین میندازید و رد میشید!
گفتم: آره راست میگی، سر پایین انداختن کمه !
گفت:کمه ؟ ببخشید متوجه نمیشم ؟
گفتم: برای تعظیم مقابل حجاب حضرت زهرا(س) باید زانو زد
حقاکه سرپایین انداختن کمه آره تو راست میگی …..
+ نوشته شده در شنبه دوم دی ۱۳۹۱ ساعت 1:8 توسط سنگ صبور
|
-----------------------------------------