دخترک رو به من کرد و گفت:آقا واقعا ؟!

گفتم:ببخشید چی واقعا ؟!

گفت: واقعا شما بچه بسیجی ها از دخترای چادر به سر بیشتر از ما خوشتون میاد !

گفتم: بله

گفت: اگه آره ، پس چرا پسرایی که از ما ها خوششون میاد از کنار ما که میگذرند ، محو ما میشن ،

ولی همین خود تو و امثال تو از چند متری یه دختر چادری که رد میشید

فقط سر پایین میندازید و رد میشید!

گفتم: آره راست میگی، سر پایین انداختن کمه !

گفت:کمه ؟ ببخشید متوجه نمیشم ؟

گفتم: برای تعظیم مقابل حجاب حضرت زهرا(س) باید زانو زد

 حقاکه سرپایین انداختن کمه آره تو راست میگی …..