شیخ مهدی امامی مازندرانی می فرمود:عده ای از مازندرانی ها برای زیارت

 به عتبات عالیات واردشدند شخص ساده ای در میان آنان بود

که اگر چراغ سبز بارگاه علی (ع) را میدید وبه او میگفتند :این نور علی است

 ، باور میکرد .در حال برگشت از حرم یکی پرسید: آیا تو برات آزادی از جهنم را

 گرفتی ؟شخص ساده گفت :نه .مگر شما گرفتید؟ گفتند :آری.او به حرم بازگشت

که برات آزادی را بگیرد دوستان هرچه که گفتند ما شوخی کردیم،او باور نکرد.

باهمان سادگی وصفای باطن به حرم علی (ع) رفت و گفت:این ها مرا ساده پنداشتند،

مگر شما هم مرا ساده گرفتی؟تا برات آزادی را ندهید از اینجا نمیروم.

در همین اثناء دستی منور به نور سبز بیرون آمد ونوشته ای به دست او داد

که نوشته بود: 

انت بریء من النار